Prompt nasıl yazabilirim? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Prompt nasıl yazabilirim?
10
●
172
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Prompt nasıl yazabilirim?
1
2
02-11-2025, 14:29:26
#10
Saitama
Kişisel Rütbe
Sporky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sora 2 ile yapıyorum ama
Farketmez mantık aynı
02-11-2025, 14:30:31
#11
Sporky
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Farketmez mantık aynı
bu sistemin verdiği promptu veo3'e yaptırdım ve sora 2'ye yaptırdım veo3 net bir video hazırlarken sora 2 hiç birşey yapamadı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler