• 31-10-2025, 20:54:36
    #1
    Merhaba sabah uyandım ve papara yok. Bu sefer kökten mi gitti. Bilgisi olan veya deneyim olan veya içerden bilgi alan birileri var mı?
    En çok merak ettiğim de benim para nakit değil ki altın da onu nasıl cekicem
  • 31-10-2025, 20:55:07
    #2
    Konuma bakabilirsiniz.
    Kapandı.
  • 31-10-2025, 20:55:29
    #3
    Kurumsal PLUS
    https://www.r10.net/sorum-var/460147...post1090030859 konusan bakabilirsiniz
  • 31-10-2025, 20:55:30
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Açıklama yaptılar faaliyetlerini sonlandırıyorlar içerdeki bakiyeleri iade edeceklermiş.
  • 31-10-2025, 20:57:20
    #5
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuma bakabilirsiniz.
    Kapandı.
    Baktım.
    TEKNOMEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklama yaptılar faaliyetlerini sonlandırıyorlar içerdeki bakiyeleri iade edeceklermiş.
    Bakiye iadesi de altını olan veya gümüşü olan ne yapicak?
  • 31-10-2025, 21:02:58
    #6
    kapalı halen paralar duruyor hesaplarda
  • 31-10-2025, 21:03:38
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Erenarn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktım.

    Teşekkürler

    Bakiye iadesi de altını olan veya gümüşü olan ne yapicak?
    Onlar da dahil içerde bir şeyiniz kalmaz. Sadece biraz zaman alabilir prosedürün işletilmesi.