• 31-10-2025, 10:15:53
    #10
    Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç zamandır papara ile ilgili haberler çıktı. İnsanlar neden hala ısrarcı papara kullanımına anlam veremiyorum. bir yerde bir sıkıntı çıksa ben direk uzaklaşırım. benim şahsi fikrim
    Alışkanlıktı malesef 7 yıldır kullandığım için vazgeçemedim sonuç bu
  • 31-10-2025, 10:16:52
    #11
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışkanlıktı malesef 7 yıldır kullandığım için vazgeçemedim sonuç bu
    anlıyorum ama sonunun bu şekilde olacağı belliydi. devlet bir yeri kurcaladıysa hemen vınnnlayacaksın.
  • 31-10-2025, 10:20:59
    #12
    Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlıyorum ama sonunun bu şekilde olacağı belliydi. devlet bir yeri kurcaladıysa hemen vınnnlayacaksın.
    Hesabımı askıya almadıkları için ve chargeback ıslemlerınde dıger bankalara göre daha hızlı davranıp sorgulamadıkları için kullanıyordum