• 30-10-2025, 21:41:09
    #1
    hayatımda yediğim en kötü et olabilir bi zincir restorana göre nası bukadar kötü yapabiliyorlar
    müşterisi de fazla anlamadım
  • 30-10-2025, 21:42:39
    #2
    Hocam bizim ülkemiz herşeyi yer 👏 100/100 döner diye kekliyorlar ülkemizde bir çok firmalar işte malum 😆
  • 30-10-2025, 21:55:32
    #3
    Bir ülkede Ekonomi, Tüm gıdaların lezzetini belirler.