• 30-10-2025, 16:09:05
    #1
    Arkadaşlar selamlar yaklaşık 2 ay önce 16 Pro aldım ve memnunum kısa süre önce 17 pro tanıtıldı nedense dış görünüşü çok hoşuma gitti bu modellerde yükselten veya anlayan birisi sizce bir üst model ile değiştirmeli miyim?
  • 30-10-2025, 16:14:25
    #2
    Telefon işinizi görüyorsa gerek yok hocam. Pek fark yok zaten. Bende 14 Pro kullanıyorum yapay zeka hariç tüm işlerde işimi görüyor.
  • 30-10-2025, 16:14:42
    #3
    Zaten her yıl yeni modeller çıkıyor, bu nedenle birkaç yıl bekleyebilirsiniz. iPhone 16 ihtiyaçlarınızı karşılıyorsa, şimdilik yeterli olur.
  • 30-10-2025, 16:15:26
    #4
    Paran varsa neden olmasın.
    Kasası kolay çiziliyor, kırılıyor.
    Renk solması yaşıyor.
    Arka kamera yeri yerinden çıkıyor sanırım.
  • 30-10-2025, 17:01:06
    #5
    17 pro kullandım 16 kasası daha iyi hocam kamera olarakda mucizevi bi fark yok ben olsam geçmezdim