• 29-10-2025, 17:02:13
    #1
    Platin üye
    Selamlar forumda satılan Uk Hollanda vs simkartlari ucuza temin etmenin bir yolunu buldum
    Yaklaşık 100 tane toptan alsam 10 bine falan geliyor bana iki katına ve üstüme satılabilir forumda sizce uğraşmaya değer mi ? Forum dışı gideri var mı
  • 29-10-2025, 17:04:17
    #2
    adet satışı 200-400 arası uğraştırır seni
  • 29-10-2025, 17:05:18
    #3
    Everything is Possible!
    Kargo gümrükte patlamazsa sorun yok, bazen patlayabiliyor. Fiziki sim gidiyor sanırım çok fazla satan var. Doğru operatörü getirmeniz lazım.
  • 29-10-2025, 17:05:50
    #4
    Platin üye
    BadSoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo gümrükte patlamazsa sorun yok, bazen patlayabiliyor. Fiziki sim gidiyor sanırım çok fazla satan var. Doğru operatörü getirmeniz lazım.
    Gümrükte neden patlıyor hocam bilinen bir yerden alacagim
  • 29-10-2025, 17:08:44
    #5
    Everything is Possible!
    100 adet fiziki simcard ticariye giriyor çünkü. Gümrükte takılma ihtimali var. UK den getirmeyecek misiniz? Söylediğini rakamlar UK den kargo dahil fiyatlar.
  • 29-10-2025, 18:16:49
    #6
    Platin üye
    BadSoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 adet fiziki simcard ticariye giriyor çünkü. Gümrükte takılma ihtimali var. UK den getirmeyecek misiniz? Söylediğini rakamlar UK den kargo dahil fiyatlar.
    Gümrük vergisi ne çıkar ve satin aldığımız siteye mi ödeyeceğiz yoksa başka şekilde mi