
Röntgende dişlerim nasıl görünüyor?
9
●328
- 28-10-2025, 23:51:43Üstteki 20'likler sorunsuz çekilebilir fakat alttaki 20lik röntgene göre sağ alt biraz can yakacak. Soldaki 20lik dişin yanındaki dişi daha öncesinde çektirdiğin için o fazla bir uğraş gerektirmeyebilir. Onun haricinde çektirdiğin dişler için implant düşünebilirsin, geçmiş olsun.
- 28-10-2025, 23:57:32dolurmadım dişlerim hepsi kaydı zaten .Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 00:24:00Kral bak simdicihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O sol alttaki 20'lik disi kesinlikle cektirmelisin.
O dis arasina yemek kactiginda ondeki disi curutecektir. O yuzden hic zaman kaybetme derim.
Sol altta bulunan 20'lik disi eger doktorun saglam bir noktorsa normal bir muayenehane'de cok rahat ceker.
O yatay disin on kismini kesiyorlar daha sonra bir tornavida yardimiyla rahatca aliyorlar.
Kalkipta para bayilip ozele gitme derim, cok parani alirlar. Bu yuzden iyi bir doktora ihtiyacin var.
Iyi bir doktor bulmak zor. 4 tane 20'lik disimi kendi doktorum ufak bir odada cekmisti. Doktor olsun yeterki.
O cukur tarafi yariyorlar biraz. Iyilesme cok hizli oluyor. Agzin cok su topluyor.
Ben disimi fircaliyorum filan o hikaye oraya kazan yemegi temizleyemezsin.
Dis konusunda eger temizce fircaliyorsan agrinda yoksa gerek yok birseye.
Implant yaptirabilirsin ama cok masraf cikarir sana.
Dedigim disi kesin aldir yoksa basina cok is acar, ondekini curuttu mu, tedavisi zor oluyor. Cok zman kaybedersen o disi bile kaybetmene sebep olabilir.
Gecmis olsun.