• 28-10-2025, 05:50:36
    #1
    10 dk önce deprem mi oldu İstanbul da sanki sallandım gibi oldum[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0)][/url][/COLOR]

















  • 28-10-2025, 06:04:52
    #2
    Ben hissetmedim. Gece olanı da hissetmedim.
  • 28-10-2025, 06:06:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hepimizi tribe soktu psikolojik olarak 😅
  • 28-10-2025, 06:07:46
    #4
    5 dk'da bir oluyor zaten 3.5, 3.8, 4.1, 3.1 vs
  • 28-10-2025, 06:55:13
    #5
    Herkese büyük geçmiş olsun. Umarım kimseye bir şey olmamıştır ve olmaz.