• 26-10-2025, 21:02:53
    #10
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya başta ağırlık olması diye okudum neyse sağlık olsun 😅 Mesela bizde dünyaya doğru ağırlığımız ile kuvvet uyguladığımız için aslında ağırlığımız da vektöreldir çok bilen çok yanılır hemen tam okumadan uapınca öyle oldu 😄
    Hocam yer çekimi adı üstünde çekiyor bizde buna enerji(kuvvet) uygulayıp ayakta duruyoruz.
  • 26-10-2025, 21:06:18
    #11
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yer çekimi adı üstünde çekiyor bizde buna enerji(kuvvet) uygulayıp ayakta duruyoruz.
    enerjimizi kullanarak kuvvet uyguluyoruz demek daha doğru olur hocam
  • 26-10-2025, 21:06:44
    #12
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enerjimizi kullanarak kuvvet uyguluyoruz demek daha doğru olur hocam
    Yarın yazılıda çıkar🙃
  • 26-10-2025, 21:09:15
    #13
    İbrahim hocama teşekkür ediyorum
  • 26-10-2025, 21:10:21
    #14
    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbrahim hocama teşekkür ediyorum
    Ne demek hocam😊
  • 26-10-2025, 21:11:58
    #15
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın yazılıda çıkar🙃
    başka sorular varsa sorabilirsiniz hocam pm den vall tyt ayt fizik çalışa çalışa beyin sulanmaları yaşıyoruz az faydamız olsun 😁
  • 26-10-2025, 21:25:18
    #16
    Gizlilik Arıyorsan Uk Sim
    Fiziği berbat biri olarak D şıkkı diyorum.
  • 26-10-2025, 21:29:09
    #17
    KenX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiziği berbat biri olarak D şıkkı diyorum.
    Ve bunu doğrulamış oluyorsunuz🤣
    m/s sürat demek süratte vektöt değil.