• 26-10-2025, 00:16:08
    #1
    Merhabalar.

    hızlı kilo alım sebebi ile cildimde olmayan çatlak kalmadı ne kadar kendimle barışık olsamda rahatsız ediyor örnek denize gidince çekiniyorum bunun tedavisi yaptırmış olan var mı?
  • 26-10-2025, 00:19:28
    #2
    tedavisi yok hocam dünyada %95 de bu çatlak vardır bir yerinde merak etme yalnız degilsin.Kremler var belirginligini az da olsa azaltıyor fakat tamamen geçmesi imkansız.
  • 26-10-2025, 00:22:06
    #3
    omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tedavisi yok hocam dünyada %95 de bu çatlak vardır bir yerinde merak etme yalnız degilsin.Kremler var belirginligini az da olsa azaltıyor fakat tamamen geçmesi imkansız.
    evet ama karın ve bel bölgemde çok var rahatsız ediyor ya.(
  • 26-10-2025, 02:10:03
    #4
    Bilinen bir tedavisi yok diye biliyorum varsa beni de dürtün bakayım.