Sizce Ne Yapmalıyım?
11
●306
- 25-10-2025, 23:39:11Eğitim taraftarı deyilim genelde deneme-yanılmayı seviyorum.t366 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiziksel düşünmüyorum. - 26-10-2025, 00:23:02Bir şekilde birilerince (genelde siyasi, çok nadir alakası olmayan sağlam çevreli, sözü geçen) ya da dahil edildikleri sistemlerce şanslı -artık referanslı mı dersiniz torpilli mi- kişiler dışında kimseye ekmek, iş, aş falan yok; üzgünüm, lanet olası gerçek bu maalesef. En azından birilerine 1'e 100 kazandırmıyor olmanın muhteşem huzunu yaşayan "hamdolsun" işsiz güçsüz biriyim, bir kuruş gelirim yok (anne baba ve kendi evimiz falan olmasa açtım, hatta ölüydüm ve çoktaaan iskelet idim toprağın altında). Sizin gibi ben de mükemmel ötesi ülkemizde (!) eğitimlerin, diploma ve sertifika denen kağıt parçalarının zerre önem taşımadığının gayet farkındayım. Çok aradım, fakat bir türlü yurtdışına kaçıp kurtulma fırsatı bulamadım, yakalayamadım **dayısızım Allah kahretsin!!**. Soru gelebilir: "Peki bu bahanelerle nereye varıp neyi bekliyorsun?" Bir an önce ecelimle ölüp kurtulayım, başka da bir kurtuluş ihtimali göremiyorum. Buralarda ne işim var peki; hastalık işte, hem maalesef uzun süredir bu seçmeden sokulduğum camiadanım hem de forumları, forumlarda birşeyler karalamayı, anladığım konularda sorun yaşayanlara "ücretsiz" şekilde yardımcı olmayı seviyorum. Ne diyeyim, şansınız bol yolunuz açık olsun 👋🏻