Yeşilini almıştım , satın aldıktan sonra soruyorlar 125 e çevirelim mi diye 2 saat bekletip çeviriyorlar. Kadranda siyah bant var onuda söküyorlar 125 e geçtikten sonra. Çok kötü motor : ) 500km olmadan geri sattım.