• 24-10-2025, 13:35:43
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşinize yararsa kullanın hocam iyi forumlar
  • 24-10-2025, 13:43:22
    #20
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu araba çerçeveleri telif açısından sıkıntı yaratmıyor mu?
    Tahmin ediyorum Instagram gibi yerlerden satışını yapıyorsundur bunun.

    İnsanlar çiçeksepetinde galatasaray logolu kupa sattığı için başlarına gelmeyen kalmıyor
    Bu arada çok güzel duruyor be...
    Şuan Global yada yerel pazarlarda satışını yapmıyorum hocam, isteğe özel çevreden istekler olursa yapıyorum.

    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyss fiyat nedir
    2000 tl hocam
  • 24-10-2025, 14:06:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşinize yararsa kullanın hocam iyi forumlar
    Eyvallah hocalarım teşekkürler
  • 24-10-2025, 14:06:59
    #22
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocalarım teşekkürler
    Model model hocam seç beğen al 😅
  • 24-10-2025, 14:08:08
    #23
    Kişisel Rütbe
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocalarım teşekkürler
    Google a teşekkür et
  • 24-10-2025, 14:16:28
    #24
    curiyır var kardesim iletisime gec sanirim kiz arkadasini kandiriyorsun iyi fkir
  • 24-10-2025, 14:22:08
    #25
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forum artık eski ciddiyetini kaybetti..
    Ne abartmayı seviyorsunuz hocam ya, adam kalkıp kanatsız uçabilmem mümkün müdür diye sormamış, marka bir arabadan resim istemiş, belli ki bir ihtiyacı olmuş sormuş. arabası olan yardım eder çok ilginizi çekmiyor ise böyle konular girmeyin kardeşim bu kadar basit yani, millet artık soru soramıyor, her konunun altına gelip yok foruma bak, yok böyle konu mu olur, isteyen çıkıp 1+1 kaç ediyor diye de sorabilir, kalkıp böyle şeyler yazmaya gerek yok beğenmeyen okumasın kendisini de yormasın.
  • 24-10-2025, 14:52:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne abartmayı seviyorsunuz hocam ya, adam kalkıp kanatsız uçabilmem mümkün müdür diye sormamış, marka bir arabadan resim istemiş, belli ki bir ihtiyacı olmuş sormuş. arabası olan yardım eder çok ilginizi çekmiyor ise böyle konular girmeyin kardeşim bu kadar basit yani, millet artık soru soramıyor, her konunun altına gelip yok foruma bak, yok böyle konu mu olur, isteyen çıkıp 1+1 kaç ediyor diye de sorabilir, kalkıp böyle şeyler yazmaya gerek yok beğenmeyen okumasın kendisini de yormasın.
    Sana mı soracam nereye girip girmeyeceğimi? Sen kimsin? Sende okuma kardeşim benim mesajımı. Namus bekçisi sen misin r10'nun.? Sana ne.. Yürü git işine.
  • 24-10-2025, 15:12:13
    #27
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne abartmayı seviyorsunuz hocam ya, adam kalkıp kanatsız uçabilmem mümkün müdür diye sormamış, marka bir arabadan resim istemiş, belli ki bir ihtiyacı olmuş sormuş. arabası olan yardım eder çok ilginizi çekmiyor ise böyle konular girmeyin kardeşim bu kadar basit yani, millet artık soru soramıyor, her konunun altına gelip yok foruma bak, yok böyle konu mu olur, isteyen çıkıp 1+1 kaç ediyor diye de sorabilir, kalkıp böyle şeyler yazmaya gerek yok beğenmeyen okumasın kendisini de yormasın.
    Boşa dil dökmeyin hocam, nitekim bu tarz olaylar ciddiye alınsa idi... Zaten hâlâ daha bu tarz konular açılmazdı, ki.... Konu da sorulması absürt bir olay da göremiyorum, bana göre her hangi bir soru sorulabilen mekanlardır forumlar, beni asıl şaşırtan Nihat Hatipoğlu programları dahil sorulan absürt ve de komedi himayesinde ki sorulardır, ben de onları soranların seviyelerini, zihniyetlerini anlayamıyorum bir türlü.. Ama eğlenceli de değil, değil yani... 😂