• 24-10-2025, 12:58:20
    #10
    torosla çekilmiş fotom var lazimsa atayim
    • Project10
    • Jonezz
    • yunusdm
    Project10, Jonezz, yunusdm ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 24-10-2025, 12:59:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WP yaz hocam halledelim.
    Ayarlarım sana bir şeyler, Bursa'da çekilen bir video var elimde.

    @Vigo; arkadaştan video alınmıştır ve 400 lira ödemen yapılmıştır teşekkürler. Trade verirseniz dönerim
  • 24-10-2025, 12:59:57
    #12
    bundan var
  • 24-10-2025, 13:00:26
    #13
    iyisite.NET
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o arabaya burada binen yoktur diye dusunuyorum 😁
    Şaka yapıyor olmalısın hocam.

    Forum da kimseyi tanımadığına eminim. 🤣
  • 24-10-2025, 13:03:59
    #14
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka yapıyor olmalısın hocam.

    Forum da kimseyi tanımadığına eminim. 🤣
    şş hocam caktirma zenginler meydana cikip egosunu tatmin etsin diye yazdim
  • 24-10-2025, 13:12:16
    #15
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan var
    Hocam bu araba çerçeveleri telif açısından sıkıntı yaratmıyor mu?
    Tahmin ediyorum Instagram gibi yerlerden satışını yapıyorsundur bunun.

    İnsanlar çiçeksepetinde galatasaray logolu kupa sattığı için başlarına gelmeyen kalmıyor
    Bu arada çok güzel duruyor be...
  • 24-10-2025, 13:14:45
    #16
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi her gördüğümde nickinizi satınalma olarak okuyorum
  • 24-10-2025, 13:24:56
    #17
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan var
    Oyss fiyat nedir
  • 24-10-2025, 13:27:45
    #18
    Porcsche arabası olmayan da ne bileyim...