• 22-10-2025, 14:18:38
    #1
    Altındaki bu denli düşüşün sebebi nedir? Ve sizce geri eski seviyesine ve üzerine çıkar mı? (Kısa vadede)
  • 22-10-2025, 14:19:03
    #2
    Kısa vadede çıkmaz Trumpun konuşmaları ve altının gereksiz sisirilmesi sebebiyle hakettiği yere geliyor
  • 22-10-2025, 14:19:14
    #3
    çok ani yükselmesi bence belli bir fiyata düşüp daha sonra tekrar yükselmeye başlar diye düşünüyorum bugun 5gr aldım 1500 TL zarar
  • 22-10-2025, 14:20:50
    #4
    Düşsün düşmesi kötü değil iyi bir şey
  • 22-10-2025, 14:21:22
    #5
    Globalde altın talebi bitmez bitmeyecek o yüzden uzun vadeli de olsa daima en güvenilir liman olmuştur , ytd.
  • 22-10-2025, 14:22:24
    #6
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok ani yükselmesi bence belli bir fiyata düşüp daha sonra tekrar yükselmeye başlar diye düşünüyorum bugun 5gr aldım 1500 TL zarar
    1.750 lira zarardayim bende suan sabah aceleci davranip firsat fiyati diye aldik 6 gram cok fena dustu hala da dusuyor 😅🤷
  • 22-10-2025, 14:23:56
    #7
    justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.750 lira zarardayim bende suan sabah aceleci davranip firsat fiyati diye aldik 6 gram cok fena dustu hala da dusuyor 😅🤷
    sende bendensin o zaman hocam sağlık olsun en az 1 yıl duracak zaten
  • 22-10-2025, 14:24:16
    #8
    Keriz silkeleme
  • 22-10-2025, 14:25:28
    #9
    Klasik silkelemeci anomaliler işte 🤓 100 birim artar 10-15 birim geri çekilir, desteğini alır ve hoop yine bir gün ansızın fırlar (en azından asırların en süper ekonomisine sahip (!) bazı ülkelerde böyle oluyor) Normal karşılıyorum bu hareketleri