• 21-10-2025, 13:03:52
    #1
    İki hafta önce hattımı babamdan kendi üstüme devir aldım 750 tl verdim , iki ay öncesinde de yeni bir faturalı tarifeye geçiş yapmıştım haliyle cayma bedeli çıktı 976 lira , bayiideki görevli de kampanya var 20gb 208 lira istersen buna geçirelim ben cayma bedelini halletcem dedi , önce benim paketi bir üst tarifeye taşıyıp sonrasında iptal etti en son da 208 liralık olana kayıt yaptı mesajlar geldi her şey okey ama o günden sonra güncel tutara yansıyan 976 tl hala gözüküyor , arayıp sordum ertesi gün o gider dedi de yine bir kurt düştü içime bilen varsa cevaplayabilir mi fatura kesim olacağı gün mü gidecek bu (22 sinde kesiliyor)
  • 21-10-2025, 14:17:07
    #2
    Sinirlendirmek gibi olmasın da; bence sıkıntı devam edecek gibi, nasıl hallediyormuş cayma bedelini?? Yine bekleyin bi iki gün, ben sanmıyorum halledebileceğini
  • 21-10-2025, 20:25:20
    #3
    technician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinirlendirmek gibi olmasın da; bence sıkıntı devam edecek gibi, nasıl hallediyormuş cayma bedelini?? Yine bekleyin bi iki gün, ben sanmıyorum halledebileceğini
    bende merak ediyorum hocam bakalım