AtesLisans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Api nasıl alınır? Yazılımcılar konuya
16
●576
- 20-10-2025, 22:08:08Bunun için api yerine bir istemci (browser) programlaması yapmak daha doğru olur. Gelen mesaj okunur, istenilen random mesaj gönderilir... Selenium türevi şeyleri programlayarak bu mümkün. Ancak bazı kritik noktalara dikkat etmek gerekir. Çünkü insta gibi şeytan icadı şeylerde bu tür otomasyon tarayıcılarını tespit etmeye yarayan teknolojiler var. Bunları bypass etmek gerekir. Aklında bir fikir var. Bunu bize çaktırmadan soruyorsun. Lafı dolandırmak yerine direkt sorsan direkt yanıt verirdik.
- 20-10-2025, 22:17:42Ben de o soruyu bekliyorum bir saate falan yatarım alıntılar mısın soru gelirse 😀
phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-10-2025, 22:30:55Aklımda bir fikir yok hocam aslında tam olarak örnekteki gibi birşeyler denemek istiyorum. Mesela geçen gün date uygulamasına bunu yapanları gördüm ve merak ettim api olmadan nasıl yapılıyo acaba diye.phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2025, 22:33:30En kolay ve bilindik yolu browser kodlama. Chromium, Selenium vb.'ne bağlı 24 saat çalışan bir chat yazılımı üretilebilir. Hatta bu chat yazılımı ai ile ilişkilendirilip insan gibi sohbet ettirilebilir. Daha ileri gidilip fotoğraf ve video oluşturulabilir ve tam bir fake chat oluşturulabilir.AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2025, 22:53:42Selenium ile bu işlemler yapılırken bilgisayarı o an kullanamıyoruz sanırım değilmi, yani yapılan işlemleri tek tek görüyoruz, herşey sırayla ekranımızda otomatik yapılıyor. Benim bildiğim bu şekilde oluyodu.phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2025, 23:04:55Kullanıyoruz. Selenium'u hangi platform ve dilde programladığımızla ilişkili olarak browserı görürüz veya görmeyiz. Python'da gui'siz ubuntu'da bir şey görmeyiz. Windows'ta c# ile görürüz. İstersek Windows'ta da görmeyebiliriz. Bunlar programlanabiliyor. insta türevi şeylerin tespit mekanizmalarını bypass için çerez ve head gönderimi gerekiyor. En azından bir kez de olsa manuel login olmak ve çerez tutmak doğru olabilir.AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2025, 23:23:56Teşekkürler hocam bu tarz işlemleri öğrenebileceğim eğitim varmı bildiğinizphpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2025, 00:11:17Rica ederim. Eğitim olarak bilmiyorum. Yaparak da öğrenebilirsiniz. Windows için visual studio kurarak başlayabilirsiniz.AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle