• 20-10-2025, 22:08:08
    #10
    AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hepinize, peki atıyorum uygulama instagram olsun, ama api vermesin, ben api olmadan otomatik gelen mesajlara yanıt veren, rastgele post beğendiren birşey yapmak istesem bunu nasıl yaparım bir adı varmı, veya eğitimi
    Bunun için api yerine bir istemci (browser) programlaması yapmak daha doğru olur. Gelen mesaj okunur, istenilen random mesaj gönderilir... Selenium türevi şeyleri programlayarak bu mümkün. Ancak bazı kritik noktalara dikkat etmek gerekir. Çünkü insta gibi şeytan icadı şeylerde bu tür otomasyon tarayıcılarını tespit etmeye yarayan teknolojiler var. Bunları bypass etmek gerekir. Aklında bir fikir var. Bunu bize çaktırmadan soruyorsun. Lafı dolandırmak yerine direkt sorsan direkt yanıt verirdik.
  • 20-10-2025, 22:17:42
    #11
    Ben de o soruyu bekliyorum bir saate falan yatarım alıntılar mısın soru gelirse 😀
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için api yerine bir istemci (browser) programlaması yapmak daha doğru olur. Gelen mesaj okunur, istenilen random mesaj gönderilir... Selenium türevi şeyleri programlayarak bu mümkün. Ancak bazı kritik noktalara dikkat etmek gerekir. Çünkü insta gibi şeytan icadı şeylerde bu tür otomasyon tarayıcılarını tespit etmeye yarayan teknolojiler var. Bunları bypass etmek gerekir. Aklında bir fikir var. Bunu bize çaktırmadan soruyorsun. Lafı dolandırmak yerine direkt sorsan direkt yanıt verirdik.
  • 20-10-2025, 22:30:55
    #12
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için api yerine bir istemci (browser) programlaması yapmak daha doğru olur. Gelen mesaj okunur, istenilen random mesaj gönderilir... Selenium türevi şeyleri programlayarak bu mümkün. Ancak bazı kritik noktalara dikkat etmek gerekir. Çünkü insta gibi şeytan icadı şeylerde bu tür otomasyon tarayıcılarını tespit etmeye yarayan teknolojiler var. Bunları bypass etmek gerekir. Aklında bir fikir var. Bunu bize çaktırmadan soruyorsun. Lafı dolandırmak yerine direkt sorsan direkt yanıt verirdik.
    Aklımda bir fikir yok hocam aslında tam olarak örnekteki gibi birşeyler denemek istiyorum. Mesela geçen gün date uygulamasına bunu yapanları gördüm ve merak ettim api olmadan nasıl yapılıyo acaba diye.
  • 20-10-2025, 22:33:30
    #13
    AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda bir fikir yok hocam aslında tam olarak örnekteki gibi birşeyler denemek istiyorum. Mesela geçen gün date uygulamasına bunu yapanları gördüm ve merak ettim api olmadan nasıl yapılıyo acaba diye.
    En kolay ve bilindik yolu browser kodlama. Chromium, Selenium vb.'ne bağlı 24 saat çalışan bir chat yazılımı üretilebilir. Hatta bu chat yazılımı ai ile ilişkilendirilip insan gibi sohbet ettirilebilir. Daha ileri gidilip fotoğraf ve video oluşturulabilir ve tam bir fake chat oluşturulabilir.
  • 20-10-2025, 22:53:42
    #14
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kolay ve bilindik yolu browser kodlama. Chromium, Selenium vb.'ne bağlı 24 saat çalışan bir chat yazılımı üretilebilir. Hatta bu chat yazılımı ai ile ilişkilendirilip insan gibi sohbet ettirilebilir. Daha ileri gidilip fotoğraf ve video oluşturulabilir ve tam bir fake chat oluşturulabilir.
    Selenium ile bu işlemler yapılırken bilgisayarı o an kullanamıyoruz sanırım değilmi, yani yapılan işlemleri tek tek görüyoruz, herşey sırayla ekranımızda otomatik yapılıyor. Benim bildiğim bu şekilde oluyodu.
  • 20-10-2025, 23:04:55
    #15
    AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selenium ile bu işlemler yapılırken bilgisayarı o an kullanamıyoruz sanırım değilmi, yani yapılan işlemleri tek tek görüyoruz, herşey sırayla ekranımızda otomatik yapılıyor. Benim bildiğim bu şekilde oluyodu.
    Kullanıyoruz. Selenium'u hangi platform ve dilde programladığımızla ilişkili olarak browserı görürüz veya görmeyiz. Python'da gui'siz ubuntu'da bir şey görmeyiz. Windows'ta c# ile görürüz. İstersek Windows'ta da görmeyebiliriz. Bunlar programlanabiliyor. insta türevi şeylerin tespit mekanizmalarını bypass için çerez ve head gönderimi gerekiyor. En azından bir kez de olsa manuel login olmak ve çerez tutmak doğru olabilir.
  • 20-10-2025, 23:23:56
    #16
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıyoruz. Selenium'u hangi platform ve dilde programladığımızla ilişkili olarak browserı görürüz veya görmeyiz. Python'da gui'siz ubuntu'da bir şey görmeyiz. Windows'ta c# ile görürüz. İstersek Windows'ta da görmeyebiliriz. Bunlar programlanabiliyor. insta türevi şeylerin tespit mekanizmalarını bypass için çerez ve head gönderimi gerekiyor. En azından bir kez de olsa manuel login olmak ve çerez tutmak doğru olabilir.
    Teşekkürler hocam bu tarz işlemleri öğrenebileceğim eğitim varmı bildiğiniz
  • 21-10-2025, 00:11:17
    #17
    AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam bu tarz işlemleri öğrenebileceğim eğitim varmı bildiğiniz
    Rica ederim. Eğitim olarak bilmiyorum. Yaparak da öğrenebilirsiniz. Windows için visual studio kurarak başlayabilirsiniz.