AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selenium ile bu işlemler yapılırken bilgisayarı o an kullanamıyoruz sanırım değilmi, yani yapılan işlemleri tek tek görüyoruz, herşey sırayla ekranımızda otomatik yapılıyor. Benim bildiğim bu şekilde oluyodu.
Kullanıyoruz. Selenium'u hangi platform ve dilde programladığımızla ilişkili olarak browserı görürüz veya görmeyiz. Python'da gui'siz ubuntu'da bir şey görmeyiz. Windows'ta c# ile görürüz. İstersek Windows'ta da görmeyebiliriz. Bunlar programlanabiliyor. insta türevi şeylerin tespit mekanizmalarını bypass için çerez ve head gönderimi gerekiyor. En azından bir kez de olsa manuel login olmak ve çerez tutmak doğru olabilir.