Merhaba,
Autocad ve 3dmax için geniş ekran leptop arıyorum. Önerebileceğiniz marka model var mı?
AUTOCAD/3dmax için leptop arıyorum.
3
●62
- 20-10-2025, 11:36:15
- 20-10-2025, 12:02:40Monsterlar aklıma yatmıyor hocam şuanlık şöyle bir şey düşünüyorum sizce nasıl?impalanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.incehesap.com/msi-nb-cro...-fiyati-81634/ - 20-10-2025, 12:08:52hocam corona motoru veya sonra sketchup kullancaksanız rami arttırın 64 yapın sistem canavar bence de bunu tercih edebilirsinizPRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle