• 20-10-2025, 11:36:15
    #1
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    Merhaba,

    Autocad ve 3dmax için geniş ekran leptop arıyorum. Önerebileceğiniz marka model var mı?
  • 20-10-2025, 11:57:37
    #2
    3dsmax leptop yorar hocam o yüzden garantisi uzun sonrasında üzülmeyeceğiniz bir marka alın bence monster tercih edebilirsiniz
  • 20-10-2025, 12:02:40
    #3
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    impalanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3dsmax leptop yorar hocam o yüzden garantisi uzun sonrasında üzülmeyeceğiniz bir marka alın bence monster tercih edebilirsiniz
    Monsterlar aklıma yatmıyor hocam şuanlık şöyle bir şey düşünüyorum sizce nasıl?

    https://www.incehesap.com/msi-nb-cro...-fiyati-81634/
  • 20-10-2025, 12:08:52
    #4
    PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monsterlar aklıma yatmıyor hocam şuanlık şöyle bir şey düşünüyorum sizce nasıl?

    https://www.incehesap.com/msi-nb-cro...-fiyati-81634/
    hocam corona motoru veya sonra sketchup kullancaksanız rami arttırın 64 yapın sistem canavar bence de bunu tercih edebilirsiniz