IDE olarak ne kullanıyorsunuz? (Cursor, Tailwind, CoPilot) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IDE olarak ne kullanıyorsunuz? (Cursor, Tailwind, CoPilot)
9
●
374
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
IDE olarak ne kullanıyorsunuz? (Cursor, Tailwind, CoPilot)
1
2
19-10-2025, 22:41:58
#10
deeprock2
VS Code, JetBrains, Cursor, Qoder karmasını kullanıyorum. Bazı durumlarda nabza göre şerbet veriyor bu keratalar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler