• 18-10-2025, 22:27:36
    #1
    Merhaba bir süredir dizlerim ağrıyordu sıvı azalması varmış. Bu durumu yaşayan var mı? Doğal takviyeler var mı bunun için ilaç işlem vs tavsiyesi istemiyorum. Doğal yollardan bunu geçirme şansım var mı? Geçmezse iğne yapılıyormuş dışardan dizlere.

    Yaş 24
  • 18-10-2025, 22:29:18
    #2
    Merhaba kuyruk yağı kullanın çok etkisi oluyor.
  • 18-10-2025, 22:29:46
    #3
    Kalender76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kuyruk yağı kullanın çok etkisi oluyor.
    Kremini mi hocam?
  • 18-10-2025, 22:30:36
    #4
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bir süredir dizlerim ağrıyordu sıvı azalması varmış. Bu durumu yaşayan var mı? Doğal takviyeler var mı bunun için ilaç işlem vs tavsiyesi istemiyorum. Doğal yollardan bunu geçirme şansım var mı? Geçmezse iğne yapılıyormuş dışardan dizlere.

    Yaş 24
    Genç yaşta buınun olmaması gerek yaşlılar da oluyor sıvı azalması bildiğim tedavisi yok iğne yapıyorlar sadece geçiçi bir çözüm o da etkisi bitince tekrar yaptırmak gerekiyor.
    Doktor ne dedi neden genç yaşta böyle bir şey olmuş? bende de dizlerimde güçsüzlük var doktor fizyoterarapi önerdi diz antremanları yap güçlendir demıstı
  • 18-10-2025, 22:31:14
    #5
    Yasoski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç yaşta buınun olmaması gerek yaşlılar da oluyor sıvı azalması bildiğim tedavisi yok iğne yapıyorlar sadece geçiçi bir çözüm o da etkisi bitince tekrar yaptırmak gerekiyor.
    Doktor ne dedi neden genç yaşta böyle bir şey olmuş? bende de dizlerimde güçsüzlük var doktor fizyoterarapi önerdi diz antremanları yap güçlendir demıstı
    Bilmiyorum genetikte olabilir hocam.
  • 18-10-2025, 22:32:22
    #6
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum genetikte olabilir hocam.
    Doktorda mı bilmiyormuş? sebebini söylemedimi
  • 18-10-2025, 22:33:02
    #7
    Hocam kasaptan kuyruk yağı alarak yapmalısınız. Dışarda satılan hazır kremler boşa çaba. Kasaptan alın 1 çay bardağı kuyruk yağını ve aynı orandan biraz fazla suyu küçük tencereye koyun kaynayınca üste köpük gibi bir şey çıkıyor onu kaşıkla alın. Aslında krem kısmı da köpüğü. Ilıyınca sürebilirsiniz ayrıca bir kavanoz içine koyup saklayabilirsiniz.