Papara kullanmaya devam ediyor musunuz?
30
●1.158
- 19-10-2025, 16:38:02İade var genel sebep oBonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sanal kart gibi kullanıyorum gerektiği kadar para aktarıp kullanıyorum kafam rahat oluyor - 19-10-2025, 17:20:37bende genelde ödeme yapacağım zaman papara kullanıyorum bu olaylarda da sıkıntı yaşamadım. Güven sarstı diyen arkadaşlar güveniniz neden sarsıldı. Adamlar inceleme geçirdi inceleme geçene kdar hesaplarda harekete izin vermediler sonra zaten herşey normale döndü bu durum başka bankalarda da yaşanamaz mı ileride?
- 19-10-2025, 17:33:00büyük sıkıntılar çektirdi, yurtdışında tam ihtiyacınız olduğunda kullanamayıp üstelik yurtdışındasınız diye ulaşamayıp vs bir sürü sıkıntı çekebilirsiniz. parama 3 4 gün sonra ulaşabildim tatildeyken. kullanmayı bıraktım ve hesabımı da kapattım ola ki tekrar bir ihtiyaç olup kullanmak zorunda kalınca kullanmamak için. papara param vs gibi uygulamalar pişmanlıktır.