büyük sıkıntılar çektirdi, yurtdışında tam ihtiyacınız olduğunda kullanamayıp üstelik yurtdışındasınız diye ulaşamayıp vs bir sürü sıkıntı çekebilirsiniz. parama 3 4 gün sonra ulaşabildim tatildeyken. kullanmayı bıraktım ve hesabımı da kapattım ola ki tekrar bir ihtiyaç olup kullanmak zorunda kalınca kullanmamak için. papara param vs gibi uygulamalar pişmanlıktır.