• 14-10-2025, 13:33:53
    #1
    Merhaba R10,

    ePin satışı yapanlar nereden temin ediyorlar? Sağlam bir bayi var mı bununla ilgili? Sitenin arayüzünü vs. nereden alıyorlar? Bu konu hakkında detaylı bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum.
  • 14-10-2025, 13:37:35
    #2
    Pinabi pek çok ürünü tedarik ediyor
    Script https://www.hyperteknoloji.com/
  • 14-10-2025, 17:29:06
    #3
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10,

    ePin satışı yapanlar nereden temin ediyorlar? Sağlam bir bayi var mı bununla ilgili? Sitenin arayüzünü vs. nereden alıyorlar? Bu konu hakkında detaylı bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum.
    Merhaba beğenirseniz Gameox scriptimiz mevcut. Size özel mesajda gönderdim. Tedarik için @LiderEpin; ile görüşebilirsiniz.

    Paketlerimiz: https://gameox.com.tr/paketler
    Normal Tema demosu: https://demo.gameox.com.tr
    Medellin Tema demosu: https://medellindemo.gameox.com.tr

    R10 Satış konumuz:
    https://www.r10.net/script-satisi/38...a-fazlasi.html
  • 14-10-2025, 18:45:22
    #4
    Merhaba Hocam daha öncesinde Epin Sektöründe yaşadığım deneyimlere göre şuanda büyük bir bütçeniz yok ise bu sektöre girip paranızı harcamamanız olacaktır kısa başlıklar ile anlatayım sizlere ;
    1- Kar oranı düşük Örnek : 480 TL lik bir valorant vp ürününden 10 TL bile kar kalmıyor neredeyse ( Bayilik veya Api tarzında alınan ürünlerde)
    2- Rekabet çok fazla ve büyük siteler sizleri öne çıkartmıyor
    3- Şirket tarafı ve Faturalandırma bu tarafları sorun çıkartabiliyor
    4- Müşteri bulması çok zor oldu eskiden daha uygundu oyun kodları fakat şuanda ortalama fiyatların biraz üstünde olduğu için alım çok yok
    5- İllegal şekilde elde edilen kodların satımı (faturasız şekilde alınan , forumlarda satılan ürünler ve kişilerden alınan kodlar vb.)
    daha bir çok dezavantajları var fakat bu sektöre girerken ya büyük bir bütçe ile girmeniz ve bilen kişiler veya şirketlerle çalışmanız olacaktır size tavsiyem .Benim bu sektörden çıkarımlarım bu yönde oldu.