• 14-10-2025, 10:44:05
    #10
    Ek iş kurdum ordan gelen tüm kar kartlara 100.000 den 50.000 kart kaldı avans hesap duruyor 48.000

    Kredi kartı maaşımın yarısına inince avans hesaba başlıcam ek işten ayda 5-15 arası para geliyo gelen komple borca bazen maaşı alır almaz 2-3 de maaştan limit azaltıyom
  • 14-10-2025, 10:46:36
    #11
    Kadın Girişimci 💐
    Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay tüm borçları bitirdim sonunda 32 yıllık hayatımda borçsuz bir ay geçireceğim
    Tebrik ederim hocam. Öneriniz var mı ?
  • 14-10-2025, 10:55:47
    #12
    Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay tüm borçları bitirdim sonunda 32 yıllık hayatımda borçsuz bir ay geçireceğim
    Çok tebrik ediyorum. bende inşallah Ocak ayına varmadan 25 yaşımda başarmış olucam
  • 14-10-2025, 10:56:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SUN Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim hocam. Öneriniz var mı ?
    Söylemiş ya ikinci mesajında. Boğazı kesecen demiş. 🙂
  • 14-10-2025, 10:59:15
    #14
    En doğru hareket kendinizi kapatacaksınız 2 3 ay. Bir yerde çalışıyorsanız alışveriş kartı varsa onunla dayanabilrcek ve sizin öğün geçirebileceğiniz ürünler alınmalı. Fatura kira gibi mecburi ihtiyaçlar dışında tek kuruş dışarıya gitmemeli. Önce en yüksek faizli karttan başlanarak eritebildiğin kadar eritilmeli. Kabul ediyorum ülke berbat halde her şey ateş pahası olmuş ama borçlu olmanın insanı nasıl tükettiğini iyi bilirim.
  • 14-10-2025, 11:24:29
    #15
    SUN Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim hocam. Öneriniz var mı ?
    Şöyle özet geçeyim,

    { 1 Sene önce }
    Akbank eksi hesaba 110.000₺
    Yapı Kredi eksi hesaba 30.00₺
    Fibabanka Kredi 110.000₺
    İş Bankası Eksi Hesaba 43.000₺
    Enpara Eksi Hesaba 10.000₺
    Toplam borç: 303.000₺
    Gelir: 60-000₺ - 100.000₺
    Kuru gider mutfak masrafım, internet, yakıt, telefon faturası, abonelikler ve domain hosting ödemeleri oda 20.000₺ civarı ev elektrik su şirket tarafından ödeniyor
    Kenarda ki para: 170.000₺

    { Şu an }
    Bu süreçte gezmemizden hiç kısmadım nişanlım izmirde olduğu için sürekli git gel yapmaya devam ettim ayda 2 bazen 1
    Yine bu süreçte nişan yaptık altını yüzüğü takım elbisesi çiçeği çikolatası yemesi içmesi bildiğiniz tahmin ettiğiniz şeyler
    Yine bu süreçte Fiorino aracımı satıp kenarda ki paradan ekleme yaparak Peugeot 2008 aldım

    Anneme 19.000₺ (Vermesende olur diyo faizde koymuyor mükemmel)
    Denizbank 0 faiz krediye 10.000₺
    Enpara eksi hesaba 8000₺
    Garanti Bankası 0 faiz krediye 5000₺

    Nasıl oldu kısmına gelirsek nişanlımdan Allah bin kere razı olsun 3 ay dişimizi sıkıcaz ben geleni borca ayırıcam dedim, çok şükür 3 ay boyunca işler o kadar iyi gitti ki hem borç sildim hem bu yukarıda yazılanları yaptım, tek sıkıntı yaşadığım an nişan öncesiydi çünkü 12 senedir 1 kez bile maaş geciktirmeyen şirket bankada ki teknik aksaklık sebebiyle 20 gün maaş veremedi neyse ki kenarda para vardı biraz yine ve annem de sağolsun 19.000₺ ateşleyince her şey çözüldü.

    Yani özetle herkesin süreci imkanları şartları geliri gideri farklı ama olay istemekte bitiyor, 1 tane çikolata ya ne olacak diye düşünmeyin gidin o 30₺ yi eksi hesaba atın ve 30₺ lik limit düşürün. Ben hep böyle yaptım.
  • 14-10-2025, 12:31:21
    #16
    Ödeyerek eritiyoruz
    Bir aksilik olmaz ise 1 yıl sonra borcum bitecek borçsuz olacağım
    Üsteki mesajdaki gibi bende borçsuz olacağım tabi bir aksilik olmaz ise.
    Kalan borç 400k.
  • 14-10-2025, 13:22:16
    #17
    Şuan için kemer sıkma politikası. 2,3 ay sonra yeniden doğuş bekliyorum.