En doğru hareket kendinizi kapatacaksınız 2 3 ay. Bir yerde çalışıyorsanız alışveriş kartı varsa onunla dayanabilrcek ve sizin öğün geçirebileceğiniz ürünler alınmalı. Fatura kira gibi mecburi ihtiyaçlar dışında tek kuruş dışarıya gitmemeli. Önce en yüksek faizli karttan başlanarak eritebildiğin kadar eritilmeli. Kabul ediyorum ülke berbat halde her şey ateş pahası olmuş ama borçlu olmanın insanı nasıl tükettiğini iyi bilirim.