• 13-10-2025, 22:27:06
    #10
    15 ay askerlik 8 yıl askeri personel olarak görev yapmış biri olarak 6 ay git bir gör anı yaşa kafanı dağıt tabi param çok işlerimi bırakamam diyorsan gitme bedelli yap

    Bedelli Askerlik
  • 13-10-2025, 22:27:26
    #11
    6 ay git yap hem kafa dinlersin hem de yeni insanlarla tanışırsın.
  • 13-10-2025, 22:30:38
    #12
    yani fiziki olarak iyiysen 6 ay. zor çünkü. nöbeti, temizliği, osu busu, psikolojisi çok çok farklı. hani gün sayıyon çıkmak için.
  • 13-10-2025, 22:31:06
    #13
    Hocam şöyle bazılarına kolay gelir takmaz hiçbişeyi yapar 6 ay. Ama bazı kişiler de psikolojiyi bozabilir. İmkanınız varsa bedelli yapın. Çekilmez kimine göre.
  • 13-10-2025, 22:31:54
    #14
    Kişisel Rütbe
    İş yoksa git hocam. Ama işi olan adama şahsen 6 ay önermem 6 ay askerlik yaptım. 3 Ay 1-4 nöbeti tuttum o yüzden paranız yoksa 6 ay iyidir
  • 13-10-2025, 22:34:19
    #15
    Vaybe 6 ay zor diyenler 550 gün askerlik yapsalardı ne olurdu acaba 😁😁
  • 13-10-2025, 22:34:48
    #16
    Zamanında 15bin tlye bedelli yaptım. 2bin küsür dolar tutuyordu.
    1- Eğer aylık geliriniz çok iyiyse veya fazladan paranız varsa -> Bedelli
    2- Aylık geliriniz iyi değilse veya çalıştığınız yerden ayrılmanız sizi pişman etmeyecekse -> 6 ay.
  • 13-10-2025, 22:36:19
    #17
    Paranız varsa da bedelli yapın paranız yoksa da oturun ek iş yapın başka işlerden ek gelir yaratın yine bedelli yapın . 6 ay yapmış biri olarak (acemilik rezillik çok çektim. usta birliği rahattı) söylüyorum. Bir tanıdığım bedelli parası için akşam gündelik çalışmaya gidiyor 6 aydır. Gündüzleri norrmal işi akşamları ek iş ve parasını çıkardı. Bu şekilde yapabilirsiniz.
  • 13-10-2025, 22:39:55
    #18
    Paran varsa bedelli, yoksa git inşaat da 6 ay çalış yeme, içme biriktir bedelli yap. Çünkü asker de zaten inşaatta çalışmış gibi efor sarfedeceksin maddi manevi yorulacaksın, ailenden, evinden uzak kalacaksın