Paran varsa bedelli, yoksa git inşaat da 6 ay çalış yeme, içme biriktir bedelli yap. Çünkü asker de zaten inşaatta çalışmış gibi efor sarfedeceksin maddi manevi yorulacaksın, ailenden, evinden uzak kalacaksın