logom sizce nasıl gözüküyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
logom sizce nasıl gözüküyor ?
6
●
192
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
logom sizce nasıl gözüküyor ?
10-10-2025, 14:39:57
#1
deffydark
basit bir logo olarak düşündüm , sitede kullanılmayacak sadece sosyal medya için düşünüyorum , sizce nasıl duruyor ?
10-10-2025, 14:41:47
#2
Mydn
gayet güzel sade başarılı filmin makara kısmı iyi detay ama metraj biraz daha uzun olabilir uzun film gibi
10-10-2025, 14:42:39
#3
Zaplance
Ben pek beğenemedim hocam, özellikle sosyal medya olması ve orası için çok basit sade kalmış
10-10-2025, 14:47:11
#4
yagmursoft
10-10-2025, 14:50:21
#5
hakki_d
B asit ama kaliteli dedikleri logo harika olmuş emeğinize sağlık. Renklendirme ile göz aşinalığı daha güzel olabilir.
10-10-2025, 15:06:13
#6
cozucem
Eline sağlık gerçekten çok güzel olmuş Nokta atışı
10-10-2025, 16:19:42
#7
Jonezz
Kısa, akılda kalıcı ve anlamlı bir domain. Dizi, film, inceleme ya da sosyal yorum platformu için oldukça uygun.
Marka potansiyeli yüksek, SEO açısından da avantajlı. Değerlendirilebilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler