Deprem oldu hisseden varmi - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem oldu hisseden varmi
28
●
1.520
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Deprem oldu hisseden varmi
1
2
3
4
09-10-2025, 03:04:40
#19
onrgrgn
valla ben hissetmedim. ist /bakırkoy
09-10-2025, 03:04:43
#20
ayazbey
Üyeliği durduruldu
Bunlar daha başlangıç hocam RABBİM korusun ama geliyor istabul'a
09-10-2025, 03:04:51
#21
SDR1035
Balıkesir sağlam sallandı
09-10-2025, 03:04:53
#22
berkancay
İzmir'de yaklaşık 5-6 saniye hissettij
09-10-2025, 03:05:09
#23
VDSHOSTİNG
⚡Dijital Dünyada Gücünüz⚡
Kütahya'dan Selamlar Herkese İyi Salladı.
09-10-2025, 03:10:32
#24
necatitellioglu
Alla alla hissetmedik
09-10-2025, 03:13:46
#25
tuzlatuning
Hiç hissetmedim, sürekli deprem oluyor gibi hissettiğimden olsa gerek.
09-10-2025, 03:17:46
#26
yilmazsocial
yilmazsocial.com
kocaelideyim hiçbir şey hissetmedim
09-10-2025, 03:17:53
#27
greenmile
bursa'da ne yazık sındırgı, simav, marmara denizi artık nerede olursa hissediyoruz.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler