• 07-10-2025, 19:01:01
    #10
    uzunsap baslangic ve evde ogrenim icin daha kolay olacaktir. meslek olarak bu isi yapiyorum ve onerebilecegim sey bulasilmamasi
  • 07-10-2025, 19:14:09
    #11
    Uzun yıllardır çalmaya çalışıyorum. Hiç profesyonel olmadım. Amatör devam. Ama hiç de vazgeçmedim. Tavsiye ederim. Harika bir duygudur.
  • 07-10-2025, 20:15:24
    #12
    kulaktan öğrenme saçmalığına bulaşmayın. tam 30 sene önce elime bağlama aldım ve çalaya başladım. Şİmdi ise hiç bir türküyü adam gibi çalamıyorum. Yani nota çalmak varken kulaktan öğrenme yoluna gitmeyin. Çünkü nota çalmak daha estetik ve güzel . Yoksa benim gibi içinizden element uydurursunuz.
  • 07-10-2025, 21:17:10
    #13
    Bağlama, türkü seviyorsan tam sana göre; kulağın olup olmadığını çalmaya başlayınca anlarsın, sabrın az ama inatçıysan öğrenirsin.