kulaktan öğrenme saçmalığına bulaşmayın. tam 30 sene önce elime bağlama aldım ve çalaya başladım. Şİmdi ise hiç bir türküyü adam gibi çalamıyorum. Yani nota çalmak varken kulaktan öğrenme yoluna gitmeyin. Çünkü nota çalmak daha estetik ve güzel . Yoksa benim gibi içinizden element uydurursunuz.