• 07-10-2025, 01:54:46
    #10
    Az Önde Denedim Gelmedi bakalım çıkar Kokusu
  • 07-10-2025, 02:27:03
    #11
    Kurum tarafından ödeme bekliyordum o da gelmedi. Transfer sistemleri cortladı sanırım. Yaklaşık 1 saat geçti.
  • 07-10-2025, 02:47:48
    #12
    Benim iban falan da değişmedi, şimdi konuyu görünce fast denedim oldu. Sorun karışık galiba.
  • 07-10-2025, 20:20:37
    #13
    QNB'den tamamen ayrıldıkları için sistemi tam oturtamadılar sanırım. Mobil uygulamada çok fazla hata vermeye ve yavaşlamaya başladı ancak para gönderme/alma anlık olarak sorunsuz çalışıyor.