İşte bir kelimeyi söylerken Yükselsin , devamında alçalsın veya Hüzünlü , Mutlu , Neşeli gibi şekilde seslendirmek istiyorum bu mümkün müdür ?
Bir kaç ayar şekil denedim fakat bir türlü başarılı olamadım, tüm seslendirmelerim dümdüz yazdığım yazıyı okuyup geçiyor hiç bir anlam duygu yok.

Bu şekilde Etiketlerde kullandım fakat istediğim sonuç çıkmıyor ortaya.

