• 05-10-2025, 23:50:58
    #1
    Kadın Girişimci 💐
    Merhaba,

    Hangi parfümü kullanıyorsunuz?
    Yaz ve kış olarak değiştiriyor musunuz?

    Parfüm önerisi yapar mısınız?
  • 05-10-2025, 23:52:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Armani you klasik
  • 05-10-2025, 23:53:00
    #3
    slazenger gold fukara işi on numara
  • 05-10-2025, 23:53:48
    #4
    Yaz; Rebull Aqua Kolonya
    Kış; Calvin Klein Euphoria
  • 06-10-2025, 00:07:14
    #5
    Erkek, Kış, Tom Fordm & Black Orchid - Eau De Parfum

    iki fıs yeterli oluyor, kulak arkası bölgeye geniş açıyla sıktıktan sonra avuç içi kemiği ile boyun ve sakal bölgesine yaydır en son bileklere dağıtıyorum, memnunum.
  • 06-10-2025, 00:21:24
    #6
    Ben yurt dışından getiriyorum Brown orchid Gold ve dark serisi harika bir aroması var tavsiye ederim
  • 06-10-2025, 00:22:31
    #7
    Gönül ister creed aventus, fakat muadili olan vibrant leather kullanıyorum. Kışında vibrant leather winter olanını kullanıyorum. Tavsiye ederim.
  • 06-10-2025, 01:52:37
    #8
    Parfume alerjim var.Limonlu kolanya benim icin 😁