Mersinde yaşayan var mı? Bu ev nasıl? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mersinde yaşayan var mı? Bu ev nasıl?
11
●
300
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Mersinde yaşayan var mı? Bu ev nasıl?
1
2
04-10-2025, 14:01:25
#10
Skaylet
Platin üye
Kesinlikle mantıksız orada kışın kiracı bulamazsın ayrıca ev çok küçük.
04-10-2025, 14:07:58
#11
STRAKE
Fiyatı gayet makul gözüktü. Yaşamak için ideal bir yer ama kiralama konusunda tam emin değilim. Çünkü mersin de tatil yapmak isteyenler genellikle gondol, flamingo vb... denize yakın yerleri tercih ediyor.
04-10-2025, 14:55:03
#12
Bonarous
12 bin TL'ye kiraya verir burayı. Mantıklı mı kendi hesabına bağlı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler