• 02-10-2025, 21:05:43
    #1
    iyi akşamlar. bir aralar kart limiti 100k üstü olandan aidat alacaktılar 750tl var mı öyle bir mevzu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      ertelenmişti, 2026 şubat mart gibi tekrar ortaya çıkabilir.
  • 02-10-2025, 21:06:25
    #2
    Takip, bende merak ediyorum.
  • 02-10-2025, 21:13:51
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    ertelenmişti, 2026 şubat mart gibi tekrar ortaya çıkabilir.
  • 02-10-2025, 21:26:06
    #4
    Iptal oldu diye biliyorum ama oyle yaparlarsa herkes düşürür kimse vermek istemez. Ve benim olmayan paradan niye para vereyim