Selam arkadaşlar,
Pc geçen aylarda açıldığında sinyal yok hatası veriyordu bende acaba gece elektrik kesilip geldiği içinmi böyle oluyor diyerek power supply düğmesini de kapatıyordum fakat son 2-3 gündür her allahın günü sinyal yok hatası alıyorum ne zaman pc yi kapatsam bir müddet sonra açtığımda monitör de sinyal yok diyor. Youtube de gördüğüm bir çok şeyi denedim. Ramlari söktüm taktım. Monitörü fişini çektim bekledim taktım. Ctrl windows shift b (hatırladığım kadarıyla) hepsine aynı anda bastım. Kısaca hiç bir şey fayda etmedi pc ye sorunsuz girdiğimde ramlar 16x2 32 gb 3600 hz 3600 hz biostan 3500 hz düşürdüm yine fayda etmedi. Bu aradan sinyal yol hatası esnasında biosa giremiyorum. Bilgisayarın tekrar açılması için en az 4-5 saat bazen 7-8 saat beklemem gerekiyor. Delireceğim az kaldı lütfen akıl verin nasıl halledebilirim.
Ana kart : B550 Aorus elite v2
Ekran kartı : GeForce rtx 3050
İşlemci : Amd 5 5600
Ram: gskill 2x16 gb
Ek not: geçen işlemciyi söktüğümde termal macunu yok denecek kadar azdı. Ondan olma ihtimali var mı bilmiyorum.
Pc yüzünden çıldırmama çok az kaldı
0
●102