markayı görür görmez 10 yıl öncesine gittim küçükken babamla yıllarca her akşam sahile balığa çıkardık ta ki oltaları koyduğumuz depoya hırsız girip oltaları çalana kadar. sonrasında yeni olta almıştık çok uzun sürmedi depomuzda yangın çıktı onlar da yandı. sonrasında olta alalım da balığa çıkalım diye bi düşünce olmadı işten güçten vesaire. İş görür levrek, kefal, istavrit, zargana, sarıkanat vs her türlü balık tutmuşuzdur