• 01-10-2025, 11:00:46
    #1
    Arkadaşlar amatör olarak balıkçılığa başlayacağım İstanbul Avcılar civarı Silivri veya arada bir Üsküdar boğaza sizce bu olta yeterli olur mu ?

    Başlangıç için alınır mı ? Veya önerdiğiz set var mı ? Bu civarda

  • 01-10-2025, 11:34:28
    #2
    markayı görür görmez 10 yıl öncesine gittim küçükken babamla yıllarca her akşam sahile balığa çıkardık ta ki oltaları koyduğumuz depoya hırsız girip oltaları çalana kadar. sonrasında yeni olta almıştık çok uzun sürmedi depomuzda yangın çıktı onlar da yandı. sonrasında olta alalım da balığa çıkalım diye bi düşünce olmadı işten güçten vesaire. İş görür levrek, kefal, istavrit, zargana, sarıkanat vs her türlü balık tutmuşuzdur
  • 01-10-2025, 18:07:07
    #3
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    markayı görür görmez 10 yıl öncesine gittim küçükken babamla yıllarca her akşam sahile balığa çıkardık ta ki oltaları koyduğumuz depoya hırsız girip oltaları çalana kadar. sonrasında yeni olta almıştık çok uzun sürmedi depomuzda yangın çıktı onlar da yandı. sonrasında olta alalım da balığa çıkalım diye bi düşünce olmadı işten güçten vesaire. İş görür levrek, kefal, istavrit, zargana, sarıkanat vs her türlü balık tutmuşuzdur
    geçmiş olsun hocam bende bi heves tutturdum bi olta alıp deneyeceğim.