Sizce hangi logo daha iyi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi logo daha iyi
5
●
210
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi logo daha iyi
30-09-2025, 09:03:18
#1
mtrkmn61
Selamlar,
Sizce hangi logo daha iyi.
Sektör, tekstil- dar dokuma
30-09-2025, 09:17:27
#2
Emreozkurt
Sonsuzluk işareti olan logo içersindeki işlemelerden kaynaklı tam bir Tekstil çağrışımı veriyor. Bence onu kullanabilirsiniz. Hayırlı işleriniz olsun.
30-09-2025, 09:21:33
#3
maviyalniz
Bence en alttaki
30-09-2025, 09:40:24
#4
Feri
🔎 WhoisTR.net
Şunu yuvarlak değilde H şeklinde yapsanız, sağa sola uzayan ipler yine aynı şekilde uzasa bu güzel gibi.
30-09-2025, 09:54:02
#5
furkanakyuz
ikisi arasında kalsaydım soldakini seçerdim ama sağdaki de olabilir
30-09-2025, 09:58:03
#6
Hipek
https://prnt.sc/cGUryj0-rvIu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler