• 29-09-2025, 22:25:30
    #1
    merhaba arkadaşlar şu 2 3 gündür kaşınıyorum aksamları klimayı kapatınca kaşıntıdan yatamıyorum sebebi nedir aranızda kaşınan varmı salgınmı ?
  • 29-09-2025, 22:30:10
    #3
    son bi haftadır bende de var havaların kuruluğundan diye düşündüm ben
  • 29-09-2025, 22:32:10
    #4
    Uyuz salgını var mülteciler saolsun yeni birşey değil ancak geçmeyen bir illet bir cildiyeye gidin isterseniz.
  • 29-09-2025, 22:42:10
    #5
    uyuz geçirdim düzeldi ama bazı yorganlarda yastıkta olsun her yerim kaşınıyor ayaktaykdn sıkıntı yok 😄
  • 29-09-2025, 22:50:43
    #6
    uyuz olmuşsun kanka
  • 29-09-2025, 23:11:19
    #7
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uyuz olmuşsun kanka
    3 4 gündür sıksık dışaıya çıkıyorum ve çok temiz bir insanımdır nasıl bulaştı acaba
  • 29-09-2025, 23:12:21
    #8
    napk3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 4 gündür sıksık dışaıya çıkıyorum ve çok temiz bir insanımdır nasıl bulaştı acaba
    insan ve hayvandan bulaşır. dokunması yeterli.