• 29-09-2025, 14:13:57
    #1
    Merhabalar, HepsiBurada'dan alışveriş yapacaktım ki kredi kartımı girdiğimde 2.016.40TL bonus çıkıyor.
    Buradan sipariş verdiğimde sonrasında bir para ödemek gerekiyor mu?
  • 29-09-2025, 14:15:13
    #2
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    Bonus kullanmış olursunuz. Ekstra bir şey çıkmaz. Sipariş ekranlarından takip edebilirsiniz.
  • 29-09-2025, 14:15:18
    #3
    Hayır, bonus zaten sizin kampanyalardan kazandığınız bir para.
  • 29-09-2025, 14:15:35
    #4
    hayır gerekmiyor direkt bonuslarınla ödeme yapacaksın
  • 29-09-2025, 14:19:04
    #5
    BİZ GELDİK R10|NOKTAL🏆💎
    Eğer üst miktara geçerseniz bonustan kalanı karttan çeker geçmezseniz tamamını bonustan düşer hocam.