Konum : Pendik / İSTANBUL
Ne güzel yağmur yağıyor. Bu toprak kokusuna aşığım. Anlatamam.
Başka yağmur yağan şehir var mı ?
Toprak kokusunu özlemişim.
5
●166
- 29-09-2025, 01:20:47Selam olsun,
Tüm sene bahçeyi suluyorum o toprak kokusu hiç eksik olmuyor.
Tüm üstüm başım ev toprak kokusu içinde.
İlk başta çok hoş bir ambiyans diyordum ama artık toprak kokusu falan aklıma toprağın altı gelmeye başladı.
Ben bile öleceğim, düşünün yani benim öldüğüm dünya kime kalır diye ego ve kibir patlaması yapasım var ama yapmayacağım.
Nefsimi terbiye etmeye çalışıyorum. - 29-09-2025, 01:26:43Çok iyi geldi gerçekten hava mis burda da kartalist