• 28-09-2025, 19:02:05
    #1
    Kucuklugumden beri 17 18 yaslarindan beridir fotograf makinesi almak istiyorum ama bir turlu nasip olmadi yani sanki fotograf makinesi alsam canim sikilcakta bir iki kurcalayip birakicak gibide gelmiyor ama boyle olursa bosuna para vermekte istemiyorum alsamda be alacagim onuda bilmiyorum. Onerileriniz nedir?
  • 28-09-2025, 19:17:32
    #2
    Bende satilik nikon d 90 var dusunursen mesaj at
  • 28-09-2025, 19:19:48
    #3
    29 yasında bı bırey olarak alımmı almıymmı dıye sorman bı tık absürt geldi ama ıcınde ukte kaldıysa al hocam
  • 28-09-2025, 19:58:40
    #4
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 yasında bı bırey olarak alımmı almıymmı dıye sorman bı tık absürt geldi ama ıcınde ukte kaldıysa al hocam
    Valla hocam yaşla alakası yok ya telefonun kamerasiyla yetiniyordum da icimde ukte kaldı alsam bi kenara aticaksam bosuna almak istemem
  • 28-09-2025, 19:59:35
    #5
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende satilik nikon d 90 var dusunursen mesaj at
    Hocam, benim suan aklimda satin almak yok alip almamak arasinda kararsizligimi gidermek
  • 28-09-2025, 20:02:37
    #6
    Developer
    kiralayın