• 27-09-2025, 23:04:59
    #1
    Herkese hayırlı hafta sonları bol kazançlar.

    iş hayatınızda yaptığınız ilk ticaret neydi ?
    Size tattırdığı his ve kazandığınız para ile ne yapmıştınız ?
  • 27-09-2025, 23:05:36
    #2
    1₺ ye minecraft premium satmıştım 😂
  • 27-09-2025, 23:05:53
    #3
    Site alışı.
  • 27-09-2025, 23:06:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Zula'da kaçak zula altını satıyordum
  • 27-09-2025, 23:07:09
    #5
    Discord nitro ama 2019 da
  • 27-09-2025, 23:07:28
    #6
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    Mahalledeki arkadaşlarımın bisikletlerini modifiye ediyordum, elektrik bantları ve çeşitli süslü bantlar(50 kuruş falandı 1 tane bant) ile günlük 5 tl gibi bir para kazanıyordum.

    Maddi durumumuz yerinde olmasına rağmen böyle el emeği ile para kazanmak hoşuma gidiyordu.

    Sonraki süreçleri hatırlamıyorum fakat oyunlarda bir şeyler satıyordum, lisede ise ödevlerden güzel para kazanıyordum. Bir sisteme oturtmuştum makina gibiydim çok az eforla çok ödev yapıyordum.
  • 27-09-2025, 23:08:08
    #7
    23 nisanda öğrencilere bayrak satmıştım 10 veya 15 krşdu sanırım ama kalabalık bi alandı baya (bende 7 veya 8 yaşındaydım )
  • 27-09-2025, 23:08:51
    #8
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    bu soruyu 2000 ticareti olan @ademakcan; cevaplamalı bence
  • 27-09-2025, 23:09:24
    #9
    PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu soruyu 2000 ticareti olan @ademakcan; cevaplamalı bence
    Hahahahah 😁😁😁