Mahalledeki arkadaşlarımın bisikletlerini modifiye ediyordum, elektrik bantları ve çeşitli süslü bantlar(50 kuruş falandı 1 tane bant) ile günlük 5 tl gibi bir para kazanıyordum.

Maddi durumumuz yerinde olmasına rağmen böyle el emeği ile para kazanmak hoşuma gidiyordu.

Sonraki süreçleri hatırlamıyorum fakat oyunlarda bir şeyler satıyordum, lisede ise ödevlerden güzel para kazanıyordum. Bir sisteme oturtmuştum makina gibiydim çok az eforla çok ödev yapıyordum.