aynen dediğin gibi uzun zamandır böyle.
temsilci ilgisiz zaten onun harici yazıyorsun günlerce cevap yok satışlar zaten yerlerde.
n11 keyifli değil satıcı kısmında.
Yıllardır mağazamız var ama getir aldıktan sonra içine ettiler. Mis gibi pazaryerini resmen batırdılar. 1-2 yıl içinde gittigidiyor gibi kapanırsa şaşırmam.
Amaç belkide buydu parayı dışarı çıkarmak ? Şaşırmam