• 25-09-2025, 19:44:56
    #19
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kişi doğru cevabı vermiş millet konuyu okumuyor oda @fbks;
    okuduğunu anlamıyanlarda var
  • 25-09-2025, 19:46:52
    #20
    Size küsmüşlerdir hocam.😁
  • 25-09-2025, 19:47:07
    #21
    Çok zamanı yok son demleri
  • 25-09-2025, 19:51:34
    #22
    N11’de destek sıkıntısı yaygın, cevaplar gecikiyor. Tekrar talep gönder, sosyal medyadan ulaşmayı dene. Alternatif pazaryerleri de değerlendir.
  • 25-09-2025, 19:53:58
    #23
    aynen dediğin gibi uzun zamandır böyle.
    temsilci ilgisiz zaten onun harici yazıyorsun günlerce cevap yok satışlar zaten yerlerde.
    n11 keyifli değil satıcı kısmında.
  • 25-09-2025, 20:56:30
    #24
    Mağazayı kapatacağım ilgili bulamıyorum o derece...
    .
    .
  • 25-09-2025, 21:28:51
    #25
    N11 zamanı sorumlum Merve vardı onun numarasını vereyim demiştim, o bile iptal olmuş.
  • 25-09-2025, 21:32:17
    #26
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır mağazamız var ama getir aldıktan sonra içine ettiler. Mis gibi pazaryerini resmen batırdılar. 1-2 yıl içinde gittigidiyor gibi kapanırsa şaşırmam.
    Amaç belkide buydu parayı dışarı çıkarmak ? Şaşırmam
  • 26-09-2025, 14:12:28
    #27
    yılların dev e-ticaret firması ticket'a cevap vermedi diye kapanacak öyle mi? ben bir alaka kuramadım.