Forumda en çok nereli vardır ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda en çok nereli vardır ?
43
●
1.530
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumda en çok nereli vardır ?
1
2
3
4
5
23-09-2025, 23:54:21
#28
dert
Sinop
24-09-2025, 00:26:28
#29
ademakcan
dert adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sinop
Neresindensin hocam
24-09-2025, 00:30:17
#30
dert
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neresindensin hocam
Gerze hocam sen
24-09-2025, 00:31:20
#31
ademakcan
dert adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerze hocam sen
57,5 Boyabat.
24-09-2025, 00:41:37
#32
dert
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
57,5 Boyabat.
Oo iyi iyi hocam benim de akrabalar fln var boyabat'lı sizi hep görüyodum da Sinop'lu olduğunuzu şimdi öğrendim
24-09-2025, 00:47:22
#33
bedirhankaya
Ankara yazmayın artık beğenmekten yoruldum 😂
24-09-2025, 01:27:31
#34
denden
Ben küçükken Bursa'da bir iftara katılmıştım. birkaç uzun masa dolmuştu. Hatta birisi blogger bot yazıyordu. Bot almıştım. çok eski bir tarihti
Azalmışız gerçekten... 16 Bursa...
24-09-2025, 01:45:49
#35
Onurss
Kurumsal Üye
70-Karaman
Toplamda 5-6 kişi varız sanırım
24-09-2025, 02:09:07
#36
DijitalFikir
Siirt
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler