• 23-09-2025, 23:54:21
    #28
    Sinop
  • 24-09-2025, 00:26:28
    #29
    dert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinop
    Neresindensin hocam
  • 24-09-2025, 00:30:17
    #30
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresindensin hocam
    Gerze hocam sen
  • 24-09-2025, 00:31:20
    #31
    dert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerze hocam sen
    57,5 Boyabat.
  • 24-09-2025, 00:41:37
    #32
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    57,5 Boyabat.
    Oo iyi iyi hocam benim de akrabalar fln var boyabat'lı sizi hep görüyodum da Sinop'lu olduğunuzu şimdi öğrendim
  • 24-09-2025, 00:47:22
    #33
    Ankara yazmayın artık beğenmekten yoruldum 😂
  • 24-09-2025, 01:27:31
    #34
    Ben küçükken Bursa'da bir iftara katılmıştım. birkaç uzun masa dolmuştu. Hatta birisi blogger bot yazıyordu. Bot almıştım. çok eski bir tarihti

    Azalmışız gerçekten... 16 Bursa...
  • 24-09-2025, 01:45:49
    #35
    Kurumsal Üye
    70-Karaman
    Toplamda 5-6 kişi varız sanırım
  • 24-09-2025, 02:09:07
    #36
    Siirt