Ben küçükken Bursa'da bir iftara katılmıştım. birkaç uzun masa dolmuştu. Hatta birisi blogger bot yazıyordu. Bot almıştım. çok eski bir tarihti

Azalmışız gerçekten... 16 Bursa...