• 23-09-2025, 21:51:24
    #1
    Merhabalar, henüz ürün girişleri bitmedi sadece bir kaç bir şey ekledim, eksik veya da değiştir dediğiniz fikir ve önerilerinize açığım olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum
    *Teşekkür ederim herkese*
  • 23-09-2025, 22:06:32
    #2
    Bence mükemmel olmuş. Ürünlerden çok anlamasam da, araç modellerine tıkladığım an o arabanın desteklediği ürünler kısmına gitmesi hoş olmuş. Eksik aramadım, var olan kısımlar çok iyi. Başarılar hocam.
  • 23-09-2025, 22:07:22
    #3
    Çok teşekkür ederim zaman ayırıp incelediğiniz için
  • 23-09-2025, 22:17:12
    #4
    Hayırlı olsun, epey iyi duruyor.
  • 23-09-2025, 22:34:25
    #5
    Siteyi açamadım. Açsam inceleyip fikir atabilirdim.
  • 23-09-2025, 22:37:01
    #6
    Teşekkür ederim hocam.

    @Pediatri; aslında site çalışıyor ama neden açamadınız anlamadım